چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

وقوع چهار تصادف در خراسان رضوی| ۱۸ نفر مصدوم شدند (۸ فروردین ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۵۶۵۶۲
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
وقوع چهار تصادف در خراسان رضوی| ۱۸ نفر مصدوم شدند (۸ فروردین ماه ۱۴۰۲)
مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: چهار حادثه تصادف و واژگونی خودرو که به صورت جداگانه امروز هشتم فروردین ماه در خراسان رضوی رخ داد، منجر به مصدومیت ۱۸ نفر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد علیشاهی با بیان اینکه این حادثه نخست واژگونی خودروی سواری پراید ساعت ۱۱:۴۵ امروز اتفاق افتاده است، افزود: این حادثه در ۱۰ کیلومتری مشهد، بعد از بهشت رضا رخ داده است که پنج مصدوم آن توسط ۲ دستگاه آمبولانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

وی با بیان این که حادثه دوم نیز واژگونی یک دستگاه خودرو در سفید سنگ شهرستان فریمان بوده که ساعت ۱۳:۱۵ ظهر امروز رخ داده است ادامه داد: این حادثه چهار مصدوم داشته است که با توجه به اعزام یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه، مصدومان رضایت به انتقال به بیمارستان ندادند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه سومین حادثه نیز واژگونی یک دستگاه خودرو در شهرستان قوچان جاده چکنه بوده که ساعت ۱۶:۴۰ دقیقه عصر امروز اتفاق افتاده است، گفت: این حادثه چهار مصدوم داشته است که مصدومان این حادثه به وسیله یک دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان منتقل شدند.

محمد علیشاهی با بیان این که حادثه چهارم تصادف ۲ خودروی سواری در کمربندی شهرستان خواف، روبروی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان در ساعت ۱۷:۳۴ دقیقه عصر امروز رخ داده که پنج مصدوم بر جا گذاشته است، افزود: پس از وقوع حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام و مصدومان به بیمارستان ۲ بهمن شهرستان خواف منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->